των μπλόγκερ η σχολή…










Μ’ αυτό τ’ όνομα πλέον θα πορευτώ, ο αιθεροβάμων kitt@ro θα είμαι εγώ...
δεν επιθυμώ να με περιβάλλουν περεταίρω κωδικοί και μικρό τσιπ.


Σαν οδό διαμονής δηλώνω το προσωπικό μου μπλόγκ…
μ’ αριθμό που αναγράφεται μόνο στα επίσημα χαρτιά, των κυβερνοαρμενιστών.


Για να με βρεις θα πρέπει να μ’ αναζητήσεις σε κομπιούτερ και σε δωμάτια σκοτεινά…
δε με συγκινεί η δόξα κι απεχθάνομαι τ’ αξιώματα τα υψηλά.


Ζω κι αναπνέω εκεί, που η πένα μου μπορεί και παίρνει υφή…
πάτα ελαφρά λοιπόν, γιατί πατάς πάνω στα όνειρα που μου δίνουν πνοή. 


Τ’ όνομα της πολιτείας που κατοικώ ονομάζεται ανάμνηση…
κι εκβάλουν όπως άλλοτε, υπέροχες εικόνες από χαμόγελα παιδικά.


Στον κόσμο μου ριζώνουν κι ευδοκιμούν , μόνο οι ανιδιοτελείς…
που ασπάζονται παλιές αρχές αξιών και δεν εκμεταλλεύονται μιαν αγνή ψυχή.


Και κάποτε στην πορεία της ζωής τους, απρόσμενα και ξαφνικά ευτύχησαν να κάνουν σύνθημα αυτό… αν για να σ’ αντιμετωπίσω πρέπει ν’ απαρνηθώ τ’ ανθρώπινα μου, τότε σου προσφέρω άκοπη τη νίκη!!!...




Καλώς όρισες στον κόσμο μου λοιπόν! εσύ περαστικέ…