πολιτισμός

kittaro blog


κιτταρο

 
 

ο πολιτισμός μας παραπαίει εδώ και πάρα πολύ καιρό… οι διδαχές αγαπητοί μου, κανονικά προέρχονται από άτομα που κατέχουν τη γνώση και τη ροη αυτής. όμως δυστυχώς εδώ και πολλά χρόνια, δεν μεταδίδεται, δεν διαδίδεται και δε μεταλαμπαδεύεται, όπως θα έπρεπε λογικά να γίνεται. τυχαία άραγε;;;
 
θες να επιβληθείς κάποιου; κράτησε τον στην αμάθεια… ο «πολιτισμός» αλλά και οι «δημοκρατικές» επιφάσεις μας, είναι έτοιμες να καταρρεύσουν -αν δεν έχει ήδη συμβεί- με το πρώτο φύσημα του αιόλου!!! και ξέρετε αγαπητοί μου γιατί; επειδή οι «άρχοντες» που υπηρετούν και υπερασπίζονται τάχα μου και καλά, αυτές τις αρχές, είναι στην πλειοψηφία τους διεφθαρμένοι!!! και είναι, επειδή εμείς οι βολεμένοι (όχι ούτε εγώ είμαι μη φωνασκείτε) τους δώσαμε το δικαίωμα να είναι, παραχωρώντας τους το προνόμιο της ατιμωρησίας…

 
ταξίδια
Σεπτεμβρίου 5, 2011
0

Search

Follow